CQ.CQ

Tuesday, February 9, 2010

RAE RESULTS

Tu dia dah keluar rupanya results hari ini, emm..mesti ada yang ceria , geram, kecewa rasa tak mau main radio dah dan juga macam- macam rasa lagi yang tak di nyatakan disini.
Tapi ini semua adalah lumrah bagi setiap kali result rae keluar , perasaan yang macam2 ada ini memang tak boleh control punya namun sekiranya anda sudah lulus dan bakal mempunyai 9w2 maka janganlah anda lupa dari mana anda bermula.
Maka lepas ni makin bertambah lah jumlah rakan -rakan ham di malaysia ini. Untuk rakan -rakan yang gagal dalam percubaan kali ini, janganlah anda tertekan kerana peluang masih tersedia buat anda sebab gagal sekali bukan bermaksud gagal selamanya kerana anda masih boleh bangun untuk cuba dan cuba lagi.
Apa pun tahniah sekali lagi buat rakan - rakan yang lulus dan yang kurang bernasib baik boleh hantar lagi borang permohonan dan sekiranya ada kelas yang di anjurkan seboleh- bolehnya lapangkan lah masa anda untuk menghadirinya sebab banyak ilmu yang dapat kita pelajari disana sebab malu bertanya sesat jalan..wassalam...zam9w2icq-73

No comments: